Tentang Blog

My photo
Bantah sekeras-kerasnya keputusan Prof Dr. Mohd Fauzi Ramlan untuk merobohkan Kolej Mohamad Rashid. Kami bantah bukan dek kerana kami ingin menegakkan benang yang basah, kami bantah kerana kebajikan kami bakal terabai. Blog ini diwujudkan adalah untuk menyebarkan maklumat kepada seluruh warga kampus Universiti Putra Malaysia dan masyarakat serta Alumni KMR. Ini bukan provokasi tapi sesuatu kronologi yang benar dan pasti. Diharapkan agar yang membaca benar-benar faham mengenai perasan pelajar KMR dan serba sedikit dapat mengetahui sejauhmana kebajikan pelajar terabai.

Friday 8 April 2011

Prof Fauzi Tidak Benarkan Berjumpa Dato' Radin


Mesyuarat dgn NC awal pagi tadi tidak kesampaian apabila Prof. Fauzi Ramlan tidak membenarkan pihak pelajar menyertai perjumpaan beliau dgn Naib Canselor...setelah hampir 10 minit menunggu di pejabat NC, pelajar disuruh tunggu TNC dibawah..kemudian TNC turun dan membentangkan hasil perbincangan beliau dgn NC..


Beliau membentangkan perkara yang sama kepada pelajar.. nantikan video perbualan beliau bersama wakil pelajar ketika itu......

No comments:

Post a Comment